Jeugdgolf Golfschool Spierdijk

We hebben een gevarieerd jeugdprogramma op zondag en dinsdag (buiten de schoolvakanties om) in verschillende leeftijdsgroepen en niveau’s. De BogeyGroep (beginners), de PARGroep (gevorderden en talenten), de EagleGroep (oudere jeugd).

Als een van de weinige Golfclubs in Nederland spelen en trainen wij niet alleen op zondags, maar bieden ook de mogelijkheid om eens in de 2 weken aan te sluiten bij een training van een Golf Pro op dinsdags. Zo gaan wij ons langzaam bewegen richting het 2x per week sporten zoals bij andere sportclubs.

Dit jeugdprogramma is een samenwerking tussen Golfschool Spierdijk, Golfclub de Koggen en Golfbaan Spierdijk. Sinds 2015 zijn wij door de NGF ‘Committed to Jeugd’ gecertificeerd.

Van maart t/m december hebben we elke zondag en eens in de 2 weken op dinsdag (buiten de schoolvakanties om) iets op het programma staan.

• Lessen van de Golf Pro, trainingen van de jeugdcoaches, clubwedstrijden, NGF wedstrijden en andere activiteiten georganiseerd door de jeugdcommissie
  • Speelrecht Golfbaan Spierdijk
  • Lidmaatschap Golfclub de Koggen
  • Altijd een GRATIS proefperiode van 1 maand

KOSTEN VOOR HET JEUGDPROGRAMMA

afdracht golfschool:    €160,-
lidmaatschap GC De Koggen: gratis
lidmaatschap NGF:  €9,-

Wij geven les volgens ons VIPE + E model!

V – VEILIGHEID

I – INTENSITEIT

P – PLEZIER

E – EENVOUD