Vandaag werd ik er weer eens aan herinnerd dat we allemaal op leeftijd raken dat we wel eens wat vergeten. Zo moest Karel Visser diep door het stof omdat hij twee weken geleden had beloofd een stukje te schrijven maar die belofte nooit is nagekomen (sorry, helemaal vergeten). Eerlijk gezegd speel ik ook wel eens met de gedachte om het een keer te “vergeten”, maar elke keer ga ik toch maar weer even achter de laptop zitten.
Over de wedstrijd valt eigenlijk niet zoveel te vertellen, of het moet zijn dat Karel Visser of Erik Bark een keer niet wonnen. Het meest opmerkelijke gebeurde na afloop in het clubhuis. We zaten met z’n allen aan een paar tafeltjes naast het biljart toen Jeannette van Ingen (010) opmerkte dat er nog een biljartkeu-koffer tegen de muur stond. Jos van der Werf wierp er even een blik op en vertelde dat iemand van afgelopen donderdag hem blijkbaar vergeten was. Ok, dat zal dan wel, maar één minuut later zegt Jos opeens dat het zijn koffer is! Hilariteit alom, zeker nadat hij Peter Buis nog de schuld in de schoenen probeert te schuiven (waarom heb jij mijn koffer niet naar boven gebracht?). Peter staat in zulke gevallen zijn mannetje wel en wimpelde het simpel af met de woorden “ik heb niets naar boven gebracht“. Jos ging er verder maar niet op in en bracht zijn best wel prijzige keu in veiligheid.
Om het dan toch nog even over golf te hebben. Beide vergeetachtige heren scoorden vandaag wel mooi een birdie en gingen met de tweede (Karel) en derde prijs (Jos) aan de haal. De beste waren ze niet, dat was deze keer voorbehouden aan ondergetekende (17 punten).
Verder werden de bijzondere verrichtingen niet geslagen maar die zijn dan ook veel te  moeilijk (neary op 2 en tweary op 4). Wat dat betreft kan de wedstrijdleiding een voorbeeld nemen aan de donderdag herenmiddag (neary the pin in drie slagen op hole 1 en 9 is wel te doen)