Op zondag 25 september hebben we met 17 deelnemende jeugdleden de laatste wedstrijd van de jeugdcompetitie gespeeld.
De wedstrijd begon met een stralend zonnetje, maar toch kwam er ook nog een fikse koude bui voorbij tijdens het spelen.
De spelers lieten zich daardoor niet uit het veld slaan en er werden weer knappe kunsten vertoond.
De eerste bijzondere vermelding daarbij is voor Thomas, die een birdie sloeg op hole 7 vanaf de gele teebox. Echt goed!
Maar een heel speciale vermelding is voor de enige twee deelnemende meisjes Sophie en Danique.
Sophie maakte een birdie op hole 9, met een prachtige lange putt die we vanuit het clubhuis konden aanschouwen en liet veel vooruitgang zien in haar spel. Danique (op de foto) deed voor het eerst mee met een wedstrijd, maar zette wel meteen een knappe dagprestatie neer, door de winst te pakken op de tegelafstanden. Goed gedaan!
De winnaar van de dag én van dit seizoen is wederom Thimon geworden. Op de tweede plaats eindigde Tim en de beker voor de derde plaats ging naar Ot.
Voor iedereen was er limonade en medaille. Knap gespeeld allemaal en grote dank weer aan alle oudervrijwilligers voor de hulp, aan Jeroen voor het regelen van de bekers en medailles en aan Hester voor de warme versnapering in de baan!
Op zondag 6 november staat er een gezellige funwedstrijd op de jeugdagenda!

Tot dan!
De jeugdcommissie