Zaterdag 23 september spelen we de finale van de Matchplay Koppelwedstrijd. Er staan nu 15 teams op de lijst. Lijkt het je leuk om als team een keer mee te spelen, geef je dan nog op. We hebben wel altijd een even getal nodig aan teams.

Het is een leuke wedstrijdvorm en alle vaste teams zijn enthousiast over de spelvorm. Hierbij nog een keer hoe het werkt. Een team bestaat uit twee personen. Twee teams spelen tegen elkaar. Ieder slaat af en speelt zijn eigen bal tot deze is uitgeholed.
De winnaars krijgen per gespeelde hole 2 punten, de verliezers 0 punten en bij gelijkspel allebei de teams 1 punt. De Matchplay wedstijd Koppel is met handicapverrekening. Van iedere deelnemer wordt 75% handicap berekend, iedereen mag mee doen. De vier best gespeelde wedstrijd per team worden geteld, de finalewedstrijd kan nog beslissend zijn voor de eindstand. De Matchplay Koppelwedstrijd van zaterdag 23 september start om 12.00 uur.
We hebben nu één team te weinig en valt het laatst ingeschreven team af. Dus geef je nog op als team, als we maar op een even aantal eindigen.
Wedstrijdleiders zijn Fons Dekker en Coby Blokker