Dames en heren kunnen nu inschrijven!

17 maart start het zomerseizoen van Golfclub de Koggen. Een favoriete wedstrijd is de Matchplay Clubkampioenschap 2019. Doet u ook (weer) mee dit jaar? Strijden voor deze eervolle titel van de club! We willen vooral de dames aanmoedigen om in te schrijven. Het zijn spannende wedstrijden en het is een uitdaging om te golfen/winnen van een speler met een lagere handicap.
Wie neemt de titel over van de kampioenen van vorig jaar Maurice en Marion of prolongeren zij hun titel?
Vorig jaar was zeer succesvol en we rekenen op een groot aantal inschrijvingen. Je kunt je tot vrijdag 29 maart inschrijven. Dit is te vinden in de wedstrijdkalender (OGS) op 29 maart, één matchplay wedstrijd voor de heren en één voor de dames.

De Matchplay Clubkampioenschap 2019 is zonder handicapverrekening. De schema’s komen te hangen op het informatiebord.
Er kan van 13 april tot uiterlijk 16 juni in poules gespeeld worden. Je bent zelf verantwoordelijk voor het plannen van de onderlinge wedstrijden.

De beste zestien heren spelen in de weken van 19 juni t/m 5 juli de 8ste finales. Afhankelijk van het aantal deelnemers bij de dames kan dit ook voor hun gelden.

Het Matchplay Clubkampioen finale weekend is op 6 en 7 juli.

De beste 8 dames en heren spelen in dit weekend de kwart, halve en hele finale.
Zondag 7 juli voor de finale uit wordt een fun wedstrijd georganiseerd.

De matchplay commissie, George v.d. Velden en Coby Blokker