width=

Jawel, dit zijn ze. De heren die de komende zomer het ‘vlaggenschip’ van onze club bemannen, het Seniorenteam (met een hoofdletter S) dat deelneemt aan de NGF-competitie. Voor het eerst in de nog historie van GC De Koggen. Eind februari kwamen ze voor het eerst bij elkaar voor een trainingsstage onder leiding van Peter Lind. Hebben ze dan nog wat te leren, de kanjers van ‘het eerste’? Toch wel, was de algemene conclusie. En koud was het ook. Maar dat kon de pret niet drukken. Op de door Walter Weber gemaakte staatsfoto, staan van links naar rechts: Arie Floris, Jos van der Werf, Tom Bleyendaal, John Heemskerk, Henk Kroeke, pro Peter Lind en Siem Laan. Knielend: Ron Bezuur, Cees Duijn en André Tessel. Eerste wedstrijd: vrijdag 30 maart op de ‘Amsterdamse’. We houden u op de hoogte.