Zaterdag aanstaande is de finale van de matchplay koppel en gezien de tussenstand beloofd het een spannende wedstrijd te worden.
Guus en Sam gaan fier aan kop maar voor hen wordt het lastig hun score te verbeteren (hun vierde score is 21 punten en dat moeten zij dan verbeteren). Bob en Rob volgen op drie punten achterstand maar hun vierde score is 18 punten, scoren ze 21 punten dan staan ze al gelijk met Sam en Guus. Hetzelfde geldt voor Maurice en Erik, ook zij komen bij een score van 21 punten op een totaal van 90. En evenaren Miriam en Cock hun score van de vorige keer, dan komen ook zij op 90 punten.
Het beloofd daarbij een onstuimig weertje te worden, wie weet wat dat nog voor invloed heeft.

tussenstand