Omdat ik vandaag gewonnen had moest ik van de wedstrijdleiding een woordje doen. Ik deed mijn best maar kon natuurlijk niet tippen aan de prachtige woorden van Cees Siekerman die op zijn geheel eigen wijze Ko Burger herdacht. Cees memoreerde hoe prettig hij altijd met Ko  gelopen had, hoe mooi het was om tijdens een vergadering stiekem samen een peukie te doen en dat hij eigenlijk nog jaren lang met alle plezier de ballen voor Ko op de tee had willen plaatsen. Heel jammer dat het niet zo mag zijn.
Afijn, ik deed mijn best maar volgens Cees bakte ik er niets van en kan ik het maar beter bij  het schrijven houden. Bij deze dan maar. Jullie weten inmiddels dat ik gewonnen had maar niet hoe dicht Jaap Bruijn mij op de hielen zat. We hadden beiden 20 punten maar omdat ik op de laatste zes holes beter had gescoord, ging de eerste prijs (een flesje whisky, had je dat maar geweten hè Rob) naar mij en moest Jaap genoegen nemen met de tweede prijs (2 ballen van sponsor Zichtbouw). De wedstrijdleiding had het over de laatste zes holes maar volgens mij moeten ze het hebben over holes 4 t/m 9. Ik startte vanaf hole 3 en eigenlijk waren mijn laatste zes holes dus andere holes dan die van Jaap (lekker ingewikkeld Guus). De derde prijs was vandaag voor Cor Vreeker (19 stableford punten) die daarnaast met zichtbaar genoegen de longest drive van mij afpakte (niet meer doen Cor, zo maak je geen vrienden).
Tenslotte ging ook Jan van Stralen met een prijs  (ik dacht een flesje 43) naar huis, hij sloeg op hole 2 zijn balletje het dichts bij de hole. Op de herenmiddag is dat trouwens gewoon een neary en niet zo’n mieterige tweary als op de woensdagavond :-)

Guus