De weersberichten waren al niet zo goed, maar toch starten we met goede moed aan de 18 holes stablefordwedstrijd tegen het Regthuys. Voor onze flight begon het na twee holes al te regenen en na vier holes zelfs te stortregenen. Alle regenkleding aangetrokken, zuidwester op en toch maar verder spelen, maar opeens hoorden we de toeter ter waarschuwing voor onweer. Dus snel naar het clubhuis, we vonden het niet erg, want de meesten waren al tot op hun hemd nat.
De wedstrijd werd afgelast en de eerste 5 holes gingen we even tellen. Wat bleek Spierdijk stond met een gemiddelde van 7.9 voor op het Regthuys met 7.6.
Er is besloten om de uitwisseling nog een keer over te doen en dit is op woensdag 26 juni. Op twee golfers na van Spierdijk konden alle spelers deze dag weer spelen. Mochten er nog meer mensen mee willen doen er is een nieuwe wedstrijd aangemaakt waar je op in kunt schrijven. Vanaf 11.00 uur is de ontvangst en de start van de wedstrijd is om 12.00 uur. De kosten zijn voor nieuwe deelnemers 40 euro inclusief greenfee en voor de spelers die al gegolft hebben is het 10 euro. Dit is voor koffie, twee consumpties en een borrelhapje. De baan ligt er prachtig bij, dus schrijf je in.
Volgende week 19 juni komt Regthuys bij ons, daar kan ook nog voor ingeschreven worden. Hoe meer golfers, hoe meer vreugd!

Coby Blokker

P.S Voor de matchplaykoppel wedstrijd van 20 juli kan ingeschreven worden.